onsdag 26. mars 2008

Gørilla-Unit

Navn: Gøril Hernes ble mitt navn 25.12.91, og på tross av fornavnet er jeg ingen traktorlesbe, Herr Kollerud!

Alder: Jeg ble født 16. oktober 1991, så for øyeblikket er jeg 18 1/2 år.

Bosted: Ekta osablod! Eller noe i nærheten. Har bodd i Os, sør for Bergen, hele mitt liv. Trives godt i det tette samfunnet Os har å by på. Her har jeg jo alt!

Høyde: Jeg vet ikke helt hvorfor høyde er så viktig å ta med, men kanskje dere kan danne dere et mer nøyaktig bilde av meg ved å vite mine centimeter over bakken. Jeg er 175-ish cm og elsker mine lange bein. Takk, gode gener!

Elsker: Det er tre ting jeg har lagt min elsk på (utenom familie som er en selvfølge)
1. 13. oktober 2007 er lissom min og Jon sin dag.
2. Fotografering. Ah, en lidenskap jeg vil gjøre til mitt yrke. Fotoutstyr finner du her.
3. Filmer. Ehee, jeg kan ikke legge sjul på at jeg foretrekker filmer foran bøker. Filmer er mitt tidsfordriv når jeg ikke har annet å gjøre. Jeg ser hva det skulle være av sjanger, men liker best horror, eventyr og Sci-Fi.

Fremtidsplaner: Den 22. august starter jeg på Danvik Folkehøgskole i Drammen. Der skal jeg gå på fotolinja det neste året.
I det lange løp ønsker jeg, som den jenten jeg er, å gifte meg. Ehehe. Brudekjolen skal være av Marte Ulltang-design, så klart. To-tre beibiser er ønskelig, men de må komme etter at studiene er fullført, økonomien er stabil, jeg har fått masse bare-meg-og-Jon-tid og huset er stort nok til en familie på fire-fem stykk.
En gang inni disse fremtidsplanene har jeg veldig lyst å starte mitt eget fotostudio.

Photobucket
Litt kjærleik i russetiden.

Photobucket

Spørsmål er alltid like kjekt, så fyr løs om det er noe.

Ciao!