torsdag 8. juli 2010

Lill-Veronica's fotokonkurranse

Jeg er med i Lill-Veronica sin fotokonkurranse.

Jeg har valgt oppgave 1, og den lyder som følger;
- Gå til bokhylla/skapet/skuffen/haugen/whatever
- Lukk øynene og trekk ut en bok
- Slå opp på side 36
- Lukk øynene igjen og la pekefingeren falle på et tilfeldig sted
- Ta utgangspunkt i det stedet fingeren din falt på (ordet/setninget/bildet/tomme luften/osv)
- og ta et bilde!


Jeg vet ikke hvilken bok jeg trakk ut av hyllen, men ordet som fingeren min landet på, på side 36, passet meg yyyypperlig!

"Merker"

Mitt bidrag izt thiz:
Photobucket
Canon 7D + Canon EF 50mm f1.8
(Woææ.. bildet skal være 650px bredt, så HEITILSTOREBILDET)

Såh, "merker". Tattoveringene er mine merker. Så og si. Og.. vel.. mer forklaring trengs vel ikke?

2 Bær:

Stian Karlsen sa...

// Gøril: Ah, tusen takk :) Gratulerer med nykjøpet forresten ;)

Lill-Veronica Skoglund sa...

Yay :D :D :D