søndag 18. juli 2010

Osafestival (del 1...?)

Rock n' LOL er en Søfteland-festival som Osinger har blitt veldig glad i. I år fikk arrangørene tak i band som Datarock, Audrey Horn og Lars Vaular - pluss pluss pluss pluss.

I motsetning til Hovefestivalen, fikk jeg ta med meg speilrefleksen inn på festivalområdet - yay! Neida. Jeg sverger fortsatt til Hovefestivalen, for det er egentlig bare artistene som er teite som nekter publikum å ta med seg speilrefleks. God damn lucky pressefotografer. Jeg fikk snakket med en av Mr. Lindborgene og han ville gjerne gi meg et pressebånd/bånd som fikk meg inn til fotograven, men han hadde ikke tid. Det er fullt forsåtelig og jeg er egentlig bare utrolig takknemlig for at han tok seg tid til å snakke samtidig som han tok imot artister. Høh.

Photobucket
Rein + Jeiniih

Photobucket
Rebbjo

Photobucket
Toschie tilbake til sin heimstad

Photobucket
Audrey Horn

Photobucket

Photobucket

Canon 7D ~ Canon EF-S 135mm/Canon EF 50mm
+ starfilter x8

1 Bær:

Martæ sa...

Ah! Flinke fotografen min!
Kjempefine bilder!