mandag 19. juli 2010

Videre i Lill-Veronica's fotokonk

Hoppsann, for tredje gang i dag!

Lill-Veronica
kom med en gladnyhet tidligere i dag og viste meg til fotokonkurransen hennes jeg er med videre i.

Jeg elsker dere for en stemme på mitt bidrag, som er det siste i rekken. For at stemmen skal gjelde må én person stemme på to bidrag. Altså én kommentar må inneholde to stemmer.

For all del, stem på de bidragene dere liker og som dere syns fortjener en stemme.

Photobucket

2 Bær:

Silje Louise sa...

Gratulerer, du er videre i fotokonkurransen min!

Lingerie-2-Order sa...

You have some great pictures if you do not already have a career in photography you should go for it. I especially like the pictures of the naked body and the tattooed stars and also on a lighter note the boy eating the cucumber. The star pattern in his eyes pulls you into the picture. Superb!