mandag 5. juli 2010

Cat

Her er det første bildet tatt med Canon 7D:

... Mmmmhm.
Det var ikke jeg som tok det - det var min søster som fikk leke seg med kamera først. Et bilde av dataskjermen min fikk altså være kameras første klikk. En trist sjebne.

Uansett. Jeg fortsetter med 100 ord prosjektet

Photobucket
Canon 7D + Canon EF-S 18-135mm

Heart – Love – Light – Dark – Morning – Friends – Heaven – Sweet – Drive (3) – City – Memory – Horse – Purple – Smile – Silence – Freedom – Blood - Rainbow – Gray - Red - Pink - Rain - Cat (4) - No time - Snow - Tears - Foreign - Sorrow - Happiness - Fruit - Flowers - Night - Expectations - Stars - Hold my hand (1) - Precious treasure (2) - Eye - Abandoned - Dream - Moonlight - Teamwork - Standing still - Dying - Vampire - Illusion - Family - Creation - Childhood - Stripes - Fire - Sport - Keyboard - Keeping a secret - Tower - Waiting - Clumsy - Sun - Message - Queen - Rejection - Fairytale - King - Do not disturb - Evil - Horror - Traps - Forest - Hero - Joy - No color - Obsession - Ocean - Wind - Vulnerable - Mirror - Broken pieces - Princess - Drink - Life - Words - Pen and paper - No way out - Confident - Cold - Spiral - Magic - Food - Pain - Icecream - Forever - Reality - All that I have - Give up - Hope - Relationship - Fear - Holiday - Puzzle - Happy - Puppy

Setter stor pris på deltagelse i fotokonkurransen min som du finner HER.