lørdag 3. juli 2010

Nå skal vi være sammen helt til det er slutt

Nå er vi sammen! Og det skal vi være helt til det er slutt. Forhåpentligvis er det han som mister livskvaliteten først, og ikke jeg.

Men vi kan ikke leke sammen helt enda, siden jeg ikke har minnekort. Bankkortet mitt sa CHA-CHING under betaling - og nå er det sånn 160 kroner igjen på betalingsslippen min. Et brukanes minnekort på 16 GB koster i underkant av en høvding.
/Cry
Men jeg kan jo bare sitte å se på det så lenge. Det er bare fem-sju dager til jeg får lønn. Oh Joy!
Photobucket

Photobucket

Rettselse: det er bare 81 kroner på bankkortet. Jeg koste meg da jeg sa hadet til 79 penger for denne baben...
Photobucket

HREHRE.



HUSKE FOTOKONKURRANSEN MIN, HER (hadde vært kuli med litt flere enn fem bidrag, Frøken Venneløs)!

5 Bær:

Joakim sa...

Sv: Ja, de som ikke hadde det fra før fikk det innstallert, men jeg tror kanskje det var sånn at de tok det bort når vi sluttet. Jeg hadde det fra før, så jeg hadde ikke det problemet..

Lill-Veronica Skoglund sa...

Hehe, ja, ikke sant! XD

Psh, mas er ikke så bad (sier jeg etter at jeg har mast om konkurransen min i et år nå føler jeg! ;D )! Gleder meg til å se hva du kommer opp med : )

Christine sa...

Åhhh, så heldig du er!!! Jeg vil også ha!!!!!!!

Ingrid Ping sa...

skal vi ta en tur på stranden gøril? ;;);)));););)))

Linn sa...

Grattis med Canon EOS 7D da. ;) Sikkert ett kjempe kamera det!

Sv. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min! :D