søndag 11. juli 2010

Glade nevøer og en ny niese

Photobucket
Canon 450D + Sigma 70-300mm

Happy. Èn av mine småkryp av nevøer og nieser. Sebastian heter denne gullklumpen. Han er en fin liten sak som bøller seg meste parten av tiden og ellers leker med biler og er kosete. Veldig glad i rabbagasten jeg er så heldig å være Gudmor til.

Herregud. Jeg har jo glemt å nevne at Mona, Jon sin nest eldste søster, har fått en liten prinsesse! Hun har fått navnet Alise og hun er så fiiin! Om det er mulig vil jeg gjerne snike meg til en liten fotoshoot med henne, nå som hun er pitteliten. Jeg har så mange ideer!

Heart (7) – Love – Light – Dark – Morning – Friends – Heaven – Sweet – Drive (3) – City – Memory – Horse – Purple – Smile – Silence – Freedom – Blood - Rainbow (5) – Gray - Red - Pink - Rain - Cat (4) - No time - Snow - Tears - Foreign - Sorrow - Happiness - Fruit - Flowers - Night - Expectations - Stars (6) - Hold my hand (1) - Precious treasure (2) - Eye - Abandoned - Dream - Moonlight - Teamwork - Standing still - Dying - Vampire - Illusion - Family - Creation - Childhood - Stripes - Fire - Sport - Keyboard - Keeping a secret - Tower - Waiting - Clumsy - Sun - Message - Queen - Rejection - Fairytale - King - Do not disturb - Evil - Horror - Traps - Forest - Hero - Joy - No color - Obsession - Ocean - Wind - Vulnerable - Mirror - Broken pieces - Princess - Drink - Life - Words - Pen and paper - No way out - Confident - Cold - Spiral - Magic - Food - Pain - Icecream - Forever - Reality - All that I have - Give up - Hope - Relationship - Fear - Holiday - Puzzle - Happy (8) - Puppy

1 Bær:

Mona sa...

fotoshoot med Alise er mulig, bare gi en lyd du!!! :)