onsdag 4. august 2010

Do this, do that, ny blogg?

Åh. Nå føles det ut som om jeg holder på med så mye. Og det er egentlig bare småting. Ehe.

-På søndag reiser kanskje Jon og jeg til Dyreparken i Kristiansand. Ohohohohoho, joy! Planlegge, planlegge, planlegge

- Jeg hadde en "photoshoot"-ish seanse med tvillingene Borgen i går. Jeg har ikke ledd så mye på lenge. Jeg skal legge ut et par bilder når jeg kommer så langt (så får dere tvillinger heller slakte meg om det er ulovlig)

- Jeg holder på med en ny blogg på blogg.no
Wat? VIK, FIENDE, VIK! Neida. Joda. Men nei. Blogg.no har i bunn og grunn enkelt og greit design, så lenge jeg får hjelp til å lage et. Og det er nettopp det jeg har fått. Men likevel liker de HTML-kodene og drive gjøn med meg.. GIDD!
Altså, det er en chick, bloggdesignet.blogg.no, som legger ut gratis design. Det designet jeg har så lyst på har en awesome drop-down meny. Men noen ganger finner den ut at den bare skal vise "siste innlegg", "kategori" og "arkiv" - og ikke "info" og "linker" - som er myye mer viktigere enn det andre mølet. WHY, blogg.no, WHY!?

Unasett - besøk den daah. Kanskje jeg begynner å bruke den i stedet for..
Linken er altså.. og jeg kan ikke tilgi meg selv for dette.. www.photomotion.blogg.no. Alle de kule fotobloggnavnene var tatt. Bitches.

Jeg har forøvrig enda en blogg. HEHE. Stjernestøv og fotografi dott blogg dott enno. Bare på engelsk da. Stardustandphotography.blogg.no. Fordi liksom. Jeg brukte den til å teste ut flere design som jeg tar fra andre folk. MOHAHAHAHA. Jeg sier ifra da, så klart. Jeg er et lovlydig menneske. Er ikke med i banden til Jon, liksom.


Og så avslutter jeg meeed ...

Photobucket
ET BILDE AV MEG SELV!

Jeg beklager så meget, men jeg har ikke annet å by på før seinere i kveld. Så.. MEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEGMEG

4 Bær:

Malin sa...

HEi, hvilket bilde skulle jeg sende :S ?

malin sa...

Har gjort det nåå

malin sa...

La det ut på samme innlegg.. men gjør det i et nytt innlegg nå!

så skjekk om5 min

Anna sa...

slik, nå har jeg endret størrelsen på bildet :) slik som kriteriene i fotokonkurransen !

http://annaflaato.blogg.no/1281192100_fotokonkurranse.html