fredag 13. august 2010

Fotokonkurranse: bidragene du kan stemme på

Kremt, etter hundre år med utsettelse, tenkte jeg å avslutte fotokonkurransen jeg en gang startet i juni. Jeg fikk inn knappe fem bidrag, og jeg er zupertakknemlig for dere som tok dere tid til å delta i min første (og kanskje siste (på denne bloggen), i følge utfallet) fotokonkurranse.

Regler:
- Én stemme per person - stem på ett bilde

1. Ingunn


2. Kittyland (sorry, fant ikke navnet ditt D:)

3. Christine

Photobucket


4. Oda
Photobucket

5. Anna

8 Bær:

marte sa...

nummer 3;D

Christine sa...

Jeg har egentlig ikke så mange der (er så dårlig på å bruke den), men de jeg har kommer opp. Men det er ikke alle innleggene de skriver som kommer.

Så jeg aner ikke :P

Susanne sa...

Stemmer på 3

Åshild - I barteby sa...

Oda :) Nr 4

silje sa...

anna!

Annki sa...

Min stemme går te Christine

Marte sa...

Bilde 4!

Anonym sa...

en klar 4-er!! seff oda!