tirsdag 17. august 2010

Følg min nye blogg, pretty please?

HAUHAUHAU. Jeg tror jeg hopper over til blogg.no for en stund. Så om dere 17 følgere (Hei, Os-folk!) har lyst å bloglove den andre bloggen, så hadde det vært ASSAM! Det er litt deprimerende med bare to følgere (hvorav den ene er meg - heiheihei, alltid greit å sjekke om innlegget dukker opp på bloglovin, kremt).

Do me the favour - follow me :3



bloglovin


Photobucket

UTROLIG spennende fotokonkurranseavstemning må jeg innrømme. Hele 5(!!!) stemmer! Åh, innsats! ...jeg velger å skylde på at jeg har blogspot. Derav bytte til blogg.no - litt mer sivilisert.

Forresten, siste frist for å stemme på fotobidragene kommer til å være 22. august 23.59.

Tjohei!

Og bare for å spamme...

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin

MUAHUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUHAUAHUA

Forresten #2: Har dere 17 følgere lyst å si hvem der er? Jeg tror jeg vet hvem sånn... seks av dere er (Hei venner!).. La oss hilse!