søndag 11. juli 2010

Shwiit

Ok, ok. Dette er siste innlegg i dag. Lover.

Med mindre jeg finner ut at jeg dør i morgen eller at katten min blir bortført av aliens fra Pluto eller at kamera mitt plutselig skulle eksplodere eller at jeg vinner 234. milliarder i lotto eller at en arabisk sjeik vil gi meg hele Dubai eller at all krig i verden slutter av eller at jeg får danse med Obama eller at jeg kaller Orlando Bloom Obama igjen eller at begge Ylvis-brødrene frir til meg og jeg får gifte meg med begge samtidig som jeg får beholde Jon.


Photobucket
Canon 7D ~ Canon EF 50mm f1.8

Enda et bilde av Brede-tassen. Sweet.

Heart (7) – Love – Light – Dark – Morning – Friends – Heaven – Sweet (10)Drive (3) – City – Memory – Horse – Purple – Smile – Silence – Freedom – Blood - Rainbow (5) – Gray - Red - Pink - Rain - Cat (4) - No time - Snow - Tears - Foreign - Sorrow - Happiness - Fruit - Flowers - Night - Expectations - Stars (6) - Hold my hand (1) - Precious treasure (2) - Eye - Abandoned - Dream - Moonlight - Teamwork - Standing still - Dying - Vampire - Illusion - Family - Creation - Childhood - Stripes - Fire - Sport - Keyboard - Keeping a secret - Tower - Waiting - Clumsy - Sun - Message - Queen - Rejection - Fairytale - King - Do not disturb - Evil - Horror - Traps - Forest - Hero - Joy - No color - Obsession - Ocean - Wind - Vulnerable - Mirror - Broken pieces - Princess - Drink - Life - Words - Pen and paper - No way out - Confident - Cold - Spiral - Magic - Food - Pain - Icecream - Forever - Reality - All that I have - Give up - Hope - Relationship - Fear - Holiday - Puzzle - Happy (8) - Puppy (9)

4 Bær:

idamarie sa...

Svar: Tusen takk! Likte det godt, pappaen min er flink. tihihi :D
Ja, det er kjedeig. Men heldigvis hadde jeg to hodeputer, en god bok og litt musikk. Fant en utrolig effektiv måte å lese på uten å bli bilsyk :D

sia sa...

søt!

sia sa...

//Jepp, men det krever litt kunnskap... prøver og får det til og forstå det helt. merkelig med så mye lys plutselig! ;)

marthe sa...

sv; Da har jeg postet et innlegg på bloggen angående den som ble vinneren av fotokonkurransen på bloggen min. Gå på bloggen min for å sjekke om det ble deg? :)